Eczacı Markaları Paneli'nin İkincisi Gerçekleştirildi

Eczacı Markaları Paneli'nin İkincisi Gerçekleştirildi

Ankara Eczacı Odası AR-GE Komisyonu tarafından düzenlenen Eczacı Markaları Paneli'nin ikincisi 4 Mayıs tarihinde, Ankara'da gerçekleştirildi.

"Tecrübe Fark Eder" ve "Laboratuvardan Fabrikaya Marka Serüveni" başlıklı iki panelden oluşan etkinliğe, 150'den fazla meslektaşımız katılım sağladı.

Dr. Ecz. Ali Rıfat Gülpınar moderatörlüğünde gerçekleştirilen "Tecrübe Fark Eder" panelinde; Ecz. Mehmet Müderrisoğlu "Kolonyadan Gelen Bir Markalaşma Hikayesi", Uzm. Ecz. Saadet Akcan Şahin "Eczanelerin Kozmetik Firmalarından Beklentileri Nelerdir?" ve Uzm. Ecz. Gürhan Cebe ise "Neler Kozmetik, Neler Değil?" başlıklı oturumları ile katılımcıları bilgilendirdi.

Etkinliğin ikinci paneli "Laboratuvardan Fabrikaya Marka Serüveni"nde ise Dr. Ecz. Ülkü Gökçen İçöz moderatörlüğünde; Prof. Dr. Mutlu Aytemir "Markalaşmada Akademik Girişim", Ecz. Ahmet Nezihi Pekcan "Eczanelerde Kişiye Özel Kozmetik Üretimi", Ecz. Özlem Pamuk Yıldız ise "Tamamlayıcı Tıp Uygulamalarında Geniş Bir Disiplin: Aromaterapi" başlıklı oturumlarda meslektaşlarımıza tecrübelerini aktardı.

Eczacıların kendi markalarını üretmeleri ve AR-GE çalışmaları konusunda çalışmaların artırılmasını desteklemek amacı ile düzenlenen Eczacı Markaları Paneli geçen yıl olduğu gibi, bu yıl da meslektaşlarımız tarafından yoğun ilgi gördü.